Google+ Miasto Tłuszcz. Moje Tłuszczewo!: Bar Orientalny Chińczyk w Tłuszczu

sobota, 24 listopada 2012

Bar Orientalny Chińczyk w Tłuszczu

Bar Chińczyk to był mój kolejny cel na wypad z przyjaciółmi na piwko.

Core biznesem jest tu jedzenie orientalne, ale nic tak nie uzupełnia dobrego dania jak dobrego piwko oraz towarzystwo przyjaciół. Bar Chińczyk jest drugim w kolejności z moich ulubionych miejsc w Tłuszczy gdzie mogę się wybrać i posiedzieć w przyzwoitych warunkach.

Wejście do Baru Orientalnego Chińczyk jesienią

Wejście do Baru Orientalnego Chińczyk latem

Latem mamy możliwość skorzystania z niewielkiego, ale przyzwoitego ogródka piwnego. Chcą czy nie chcą pisząc o barze chińczyk trudno jest nie skomentować podawanego jedzenia. Generalnie zasadą nadrzędną takich miejsc jest tanio, dużo, syto a ze smacznością to różnie bywa. Ja osobiście miałem okazję zajadać się kilkoma smacznymi potrawami, ale też miałem okazję dostać dania mocno słabe, bez wyrazu i smaku. Dlatego moje osobiste zdanie na temat jadania w tego typu miejscach to zamawianie możliwie najprostszych dań, z potencjalnie niskim ryzykiem zepsucia go.


Ogródek piwny przed Barem Chińczyk w Tłuszczu

 Wnętrze, hmmm nie mam pojęcia jaki zamysł miała osoba projektując wnętrze... czy te krzesła, stoły i kolor ścian to symbol kraju kwitnącej wiśni czy jak... nie wiem.. jakoś wystrój nie kojarzy mi się z kuchnią orientalną... ale nie to jest dla mnie najistotniejsze.

Wnętrze Baru Chińczyk w Tłuszczu
Co mnie zaciekawiło bar posiada także swoją stronę internetową znajdziecie ją pod adresem http://superjedzonko.pl/ oraz http://smacznychinczyk.pl/   obie strony mimo iż pod dwoma adresami jest to jedna i ta sama strona. Niestety nie jestem fanem budowania stron w dużej mierze bazującej na flashu - nie jest to korzystne dla biznesu :)

Podsumowując polecam Bar Orientalny Chińczyk jak na Tłuszczańskie warunki myślę że jest w porządku żeby zjeść i posiedzieć ze znajomymi przy piwku.  Także super plusem jest możliwość skorzystania z dostawy do domu.

Jako, że nie miałem okazji sprawdzić wszystkich dań a lubię sprawdzone potrawy, więc co polecacie z ich menu?

Tłuszcz, Kościuszki 23, tel. 29 757 32 41, info@superjedzonko.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz